Monday, May 15, 2006

Time for JavaOne!!!

I arrived on Friday to San Francisco, great to be here again, it is my 6th JavaOne.
Yesterday I went on tour “Muir Woods and Wine Country Tour”. It was a great tour with a lot of goods wines and I also liked the Muir woods with the world’s tallest trees.

But now it soon time for JavaOne, but first I will join the NetBeans Software Day at the 2006 JavaOne Conference, it is tomorrow.

See You at JavaOne and Netbeans day!!!

*****************sorry in swedish this part***************************
JavaOne, Får mig osökt att tänka på Orup... ” Nej du tar inte min Mercedes”

Nej du tar inte min JavaOne
JavaOne är min bäste vän
Du tar inte min JavaOne
Nej då kan du hälsa hem

Jag sa skjut min hund, prygla min katt, gör av med mina pengar på en lördagsnatt
Ta min fru, gör det du, men du om nån borde veta att: vill du göra mig riktigt illa
Så ta min JavaOne

Vill du åsamka mig smärta och förtvivlan utan gräns Vill du se hur mina tårar trillar, så ta min JavaOne

No comments: